Призначення:
Прилад комбінований — автотестер призначений для контролю справності та ремонту електрообладнання автомобілів різних марок.
Загальні вказівки:
Робоче положення АТ — горизонтальне. Правильне під'єднання АТ — червоний затискач "+", чорний "-". Під час впливу статичної електрики — обробити скло засобом "антистатик".
Порядок роботи:
1. Контроль U бортової мережі, роботи генератора, реле регулятора:
- Під'єднати АТ; одночасно натиснути дві кн. "1500 і < )"; відлік вести за шкалою 6000 r/min;
- Завести двигун і встановити оберти, дати пропрацювати 1 хв; під'єднати АТ до клем акумулятора;
- Натиснути кн. "11-16 V"; увімкнути дальнє світло фар, зняти відлік за шкалою "11-16 V"
2. Контроль акумулятора (ак.)
2.1 Без "навантаження". (Виводиться після бездіяльності ак. упродовж години й більше).
- Під'єднати АТ до клем; натиснути кн. "11-16"
2.2 Під "навантаженням
- Ввімкнути стартер на 1-2 с для зняття поверхневого заряду та залишити запалювання вмик.; під'єднати АТ
- U ак. Має бути >12V; увімкнути дальнє світло фар; Uаак. Має зменшитися не більш ніж на 0,2 V
- Натиснути кнопку "V", а регулятор "2,5-25" повернути в бік "25" до клацання
- Відлік зняти за шкалою "2,5 V", а результат помножено на 10; увімкнути стартер на 15 с, контролюючи U>9V
2.3. Перевірка окремих батарейок ак. (для відкритих батарей) — виробляється після бездіяльності упродовж години й більше:
- Натиснути кн. "V", а регулятор "2,5-25" повернути в стор."2,5" (ручка після клацання вільно обертається)
- Контролювати кожну батарею ак., під'єднуючись затискачами; відлік зняти за шкалою "0-2,5 V"
3. Робота АТ у режимі тахометра. (Іме два діапазони: 1) 0-1500 r/min., 2) 0-6000 r/min.)
- Під'єднати АТ; діапазон 0-1500 вмикається у разі натискання кнопки "1500 r/min"
- Діап. 0-6000 — за одночасного натискання. 2-х кн. "1500" і "<"°" зняти відлік
У цьому режимі АТ дає змогу:
- Регулювати карбюратор на малі оберти х/х двигуна
- Визначити відносну ефективність роботи кожного циліндра через почергове зняття та під'єднання високовольтних дротів до свічок (замінюючи гумові діелектричні рукавички)
- Визначити ефективність роботи двигуна за максимальними обертами
4. Контроль і регулювання кута замкнутого стану контактів переривача (УЗСКП);
- Натиснути кн. "< )°"; вимкнути АТ; завести двигун і домогтися стійких обертів х/х (~800 r/min);
- Зняти показання за шкалою "90-30°"
- Заввіч. оберти двіг. і до 3000 r/min; стрілка АТ має відклеїтися убік. <3°, а за заміни. обор. ~800 r/min — повернутися у початковий стан; що більше проміжків між контактами переривача, то менше ПЗКП.
5. Встановлення початкового кута оперення запалювання. (Виводиться після перевірки ПЗКП)
- Наж. кн. "V@, а регулятор "2,5-25" повернути в бік "25" до клацання підкл. АТ-шкала "0,2-5" і х на 10:пошкоджувальна вал двіг. спец. ключем, визначити такт стиснення в 1 циліндрі та поєднати мітки на шківі та картері
- Вмик. запалювання; момент розмикання конт. переривача контролюється скачкоподібним двигуном. стрілки від 0 до 12 V
6. Перевірка ступеня окиснення контактів переривача. (Виводиться у разі замкнутих контактів і ввімкнення. запалювання)
- Подключ. АТ: чорний затискач "маса", червоний — безпосередньо до контакту переривача
- Натиснути кн. "V", а регулятор "2,5-25" — у бік 25 (до клацання); натиснути та утримувати незалежний кн. "-"
- Зняти відлік у школі "GOOD-BAD" — за допустимого ступеня окиснення стрілка АТ знаходиться в секторі "GOOD" Аналогічно перевір. якість контактних соед. в ін. ланцюгах електропроводки під час проходження струму чоріх це соед.
7. Робота АТ у режимі вимірювання опору (R)
- Встановити елемент живлення в батарейний відсік; у разі вимірювання R у діап. 0-100 к Ом —
- натиснути кн. "к Ом", а в діап. 0-100 Ом додатково натиснути та утримувати незалежний кн. "Ом"
- Замкнути затискачі дротів між собою, обертаючи ручку регулятора, встановити стрілку на "0" за шкалою "Ом" до "Ом"
- Під'єднати затискачі АТ до досліджуваного ланцюга та зняти відлік за шкалою "Ом, до Ом"
8. Контроль якості дистильованої води
- Виготовити електроди з тонкого металу (жовто, латунь тощо); залити в склянку дистильовану воду та помістити в неї електроди; Заміряти R-воно має бути >100 кОм (чем >R, тим вища якість води)
9. Перевірка працездатності електронного блока економайзера
- Від'єднати будь-який дріт від кінцевого вимикача карбюратора;
- Підліпити до клем електромагнітного клапана лампу 12 V, потужністю не більш ніж 2 W; підлючити АТ;
- Перемикач АТ — 6000 r/min, (натиснуті дві нижні кнопки); завести двигун;
- Збільшити поступово частоту обертання двіг., спостерігаючи за показаннями АТ від вимкнення лампи; вона має загорятися й гаснути
Основні | |
---|---|
Виробник | Без бренда |
Країна виробник | Україна |
Тип | Аналоговий |
Загальні | |
Гарантійний термін | 12 міс |
Колір | Жовтий |
- Ціна: 782 ₴