Продавець ПП "ВЕСТ"- все для зварки, спецодяг та взуття, пожежна безпека, покрівельні матеріали. розвиває свій бізнес на Prom.ua 9 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
613 відгуків

Сейчас компания не может быстро обрабатывать заказы и сообщения, поскольку по ее графику работы сегодня выходной. Ваша заявка будет обработана в ближайший рабочий день.

карбід кальцію, дріт, електроди, спецодяг та ЗІЗ, кольорові, покрівельні та ізоляційні матеріали
+380 (50) 377-12-12
+380 (96) 132-40-16

Автотестер універсальний автомобільний АТЕСТРР (Жовті Води)

  • Немає в наявності
  • Код: АТЕСТР

782 ₴

Автотестер універсальний автомобільний АТЕСТРР (Жовті Води)
Автотестер універсальний автомобільний АТЕСТРР (Жовті Води)
Немає в наявності
782 ₴
+380 (50) 377-12-12
  • +380 (96) 132-40-16
  • +380 (98) 820-55-30
+380 (50) 377-12-12
  • +380 (96) 132-40-16
  • +380 (98) 820-55-30
повернення товару протягом 14 днів за домовленістю
Автотестер універсальний автомобільний АТЕСТРР (Жовті Води)/

Призначення:

 Прилад комбінований — автотестер призначений для контролю справності та ремонту електрообладнання автомобілів різних марок.

 

Загальні вказівки:

 Робоче положення АТ — горизонтальне. Правильне під'єднання АТ — червоний затискач "+", чорний "-". Під час впливу статичної електрики — обробити скло засобом "антистатик".

 

Порядок роботи:

 1. Контроль U бортової мережі, роботи генератора, реле регулятора:

  • Під'єднати АТ; одночасно натиснути дві кн. "1500 і < )"; відлік вести за шкалою 6000 r/min;
  • Завести двигун і встановити оберти, дати пропрацювати 1 хв; під'єднати АТ до клем акумулятора;
  • Натиснути кн. "11-16 V"; увімкнути дальнє світло фар, зняти відлік за шкалою "11-16 V"

2. Контроль акумулятора (ак.)

 2.1 Без "навантаження". (Виводиться після бездіяльності ак. упродовж години й більше).

  • Під'єднати АТ до клем; натиснути кн. "11-16"

2.2 Під "навантаженням

  • Ввімкнути стартер на 1-2 с для зняття поверхневого заряду та залишити запалювання вмик.; під'єднати АТ
  • U ак. Має бути >12V; увімкнути дальнє світло фар; Uаак. Має зменшитися не більш ніж на 0,2 V
  • Натиснути кнопку "V", а регулятор "2,5-25" повернути в бік "25" до клацання
  • Відлік зняти за шкалою "2,5 V", а результат помножено на 10; увімкнути стартер на 15 с, контролюючи U>9V

2.3. Перевірка окремих батарейок ак. (для відкритих батарей) — виробляється після бездіяльності упродовж години й більше:

  • Натиснути кн. "V", а регулятор "2,5-25" повернути в стор."2,5" (ручка після клацання вільно обертається)
  • Контролювати кожну батарею ак., під'єднуючись затискачами; відлік зняти за шкалою "0-2,5 V"

3. Робота АТ у режимі тахометра. (Іме два діапазони: 1) 0-1500 r/min., 2) 0-6000 r/min.)

  • Під'єднати АТ; діапазон 0-1500 вмикається у разі натискання кнопки "1500 r/min"
  • Діап. 0-6000 — за одночасного натискання. 2-х кн. "1500" і "<"°" зняти відлік

У цьому режимі АТ дає змогу:

  • Регулювати карбюратор на малі оберти х/х двигуна
  • Визначити відносну ефективність роботи кожного циліндра через почергове зняття та під'єднання високовольтних дротів до свічок (замінюючи гумові діелектричні рукавички)
  • Визначити ефективність роботи двигуна за максимальними обертами

4. Контроль і регулювання кута замкнутого стану контактів переривача (УЗСКП);

  • Натиснути кн. "< )°"; вимкнути АТ; завести двигун і домогтися стійких обертів х/х (~800 r/min);
  • Зняти показання за шкалою "90-30°"
  • Заввіч. оберти двіг. і до 3000 r/min; стрілка АТ має відклеїтися убік. <3°, а за заміни. обор. ~800 r/min — повернутися у початковий стан; що більше проміжків між контактами переривача, то менше ПЗКП.

5. Встановлення початкового кута оперення запалювання. (Виводиться після перевірки ПЗКП)

  • Наж. кн. "V@, а регулятор "2,5-25" повернути в бік "25" до клацання підкл. АТ-шкала "0,2-5" і х на 10:пошкоджувальна вал двіг. спец. ключем, визначити такт стиснення в 1 циліндрі та поєднати мітки на шківі та картері
  • Вмик. запалювання; момент розмикання конт. переривача контролюється скачкоподібним двигуном. стрілки від 0 до 12 V

6. Перевірка ступеня окиснення контактів переривача. (Виводиться у разі замкнутих контактів і ввімкнення. запалювання)

  • Подключ. АТ: чорний затискач "маса", червоний — безпосередньо до контакту переривача
  • Натиснути кн. "V", а регулятор "2,5-25" — у бік 25 (до клацання); натиснути та утримувати незалежний кн. "-"
  • Зняти відлік у школі "GOOD-BAD" — за допустимого ступеня окиснення стрілка АТ знаходиться в секторі "GOOD" Аналогічно перевір. якість контактних соед. в ін. ланцюгах електропроводки під час проходження струму чоріх це соед.

7. Робота АТ у режимі вимірювання опору (R)

  • Встановити елемент живлення в батарейний відсік; у разі вимірювання R у діап. 0-100 к Ом —
  • натиснути кн. "к Ом", а в діап. 0-100 Ом додатково натиснути та утримувати незалежний кн. "Ом"
  • Замкнути затискачі дротів між собою, обертаючи ручку регулятора, встановити стрілку на "0" за шкалою "Ом" до "Ом"
  • Під'єднати затискачі АТ до досліджуваного ланцюга та зняти відлік за шкалою "Ом, до Ом"

8. Контроль якості дистильованої води

  • Виготовити електроди з тонкого металу (жовто, латунь тощо); залити в склянку дистильовану воду та помістити в неї електроди; Заміряти R-воно має бути >100 кОм (чем >R, тим вища якість води)

9. Перевірка працездатності електронного блока економайзера

  • Від'єднати будь-який дріт від кінцевого вимикача карбюратора;
  • Підліпити до клем електромагнітного клапана лампу 12 V, потужністю не більш ніж 2 W; підлючити АТ;
  • Перемикач АТ — 6000 r/min, (натиснуті дві нижні кнопки); завести двигун;
  • Збільшити поступово частоту обертання двіг., спостерігаючи за показаннями АТ від вимкнення лампи; вона має загорятися й гаснути

 

 

Характеристики
Основні
ВиробникБез бренда
Країна виробникУкраїна
ТипАналоговий
Загальні
Гарантійний термін12 міс
КолірЖовтий
Інформація для замовлення
  • Ціна: 782 ₴

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner