Повернення та обмін
Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».
Строки повернення і обміну
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.
Умови повернення для товарів належної якості
У разі отримання товару належної якості Клієнт може здійснити повернення товару зв'язавшись з менеджером по контактному номеру телефону (096) 123-40-16 або (098) 820-55-30 та повідомити про бажання повернення через невідповідність очікуванням. Товар для повернення повинен бути належної якості, а саме: - відсутність слідів використання споживачем: подряпин, відколів, потертостей, плям тощо, - збережена та не пошкоджена товарна упаковка, - збережені всі ярлики та заводське маркування, - збережені споживчі якості товару, - повна комплектація, - відсутні будь-які механічні пошкодження, - відсутні сліди користування. Повернення відбувається будь якою службою доставки за тарифами транспортної компанії за рахунок покупця, або безкоштовно в нашій точці за адресою: 46001, м. Тернопіль, вул. Подільська 38а. Повернення коштів відбувається за домовленістю між Клієнтом та Продавцем у такі способи: - переведення коштів на банківську карту після отримання та перевірки відправлення протягом 24 годин з моменту отримання поверненого товару, - готівкою в нашій торговій точці при повернені та огляду поверненого товару Умови повернення для товарів неналежної якості. У разі отримання та виявлення Клієнтом товару неналежної якості (брак, інша модель тощо) Клієнт може зв'язатися з менеджером по контактному номеру телефону (096)132-40-16 та повідомити про бажання заміни або ж повернути товар. В індивідуальному порядку вирішити питання: - при виявлені товару неналежної якості Клієнт має право запросити знижку на товар у розмірі до 5%, - при виявлені недоліків товару, які не підлягають ремонту, Клієнт може запросити заміну товару або ж повернення коштів. Інформування про отримання товару неналежної якості повинно бути виконано при отриманні товару у відділенні транспортної компанії Клієнтом телефонним дзвінком, повідомленням на електронну пошту зазначену на сайті магазину, або в месенджері Viber, Telegram по номеру телефону зазначеному на сайті. Повернення здійснюється за рахунок Одержувача, службою доставки за тарифами транспортної компанії, або безкоштовно в нашій точці (м. Тернопіль, вул. Подільська 38а)
Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.